رئیس پلیس راه راهور فراجا:

کاهش تصادفات ناوگان مسافربری/ جوانان ۶۵ درصد کشته شدگان حوادث رانندگی هستند

سردار «مؤمنی» از کاهش تصادفات ناوگان مسافربری در کشور خبر داد و گفت: ۶۵ درصد کشته شدگان حوادث رانندگی بین سن ۲۰ تا ۳۰ سال هستند.
کد خبر: ۶۵۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ - 13March 2024

کاهش تصادفات ناوگان مسافربری/ جوانان ۶۵ درصد کشته شدگان حوادث رانندگی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسن مؤمنی» رئیس پلیس راه راهور فراجا امروز در جلسه شورای ترافیک مازندران با بیان اینکه ۶۵ درصد تلفات تصادفات بین سن ۲۰ تا ۳۰ سال هستند، این موضوع در تصادفات را از مسائل و مشکلات کشور دانست.

رئیس پلیس راه راهور فراجا با بیان این که جایگزینی قشر جوان سخت است، افزود: متأسفانه شاهد از دست دادن جوانان زیادی در تصادفات هستیم.

وی از ارتقای پاسگاه پلیس راه قائمشهر خبر داد و در ادامه با بیان اینکه محور هراز و چالوس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: ایجاد پاسگاه در محور چالوس انجام شد و در محور هراز نیز باید برنامه ریزی برای ساخت آن انجام شود.

سردار مؤمنی از پیش بینی محدودیت‌هایی برای ایام نوروز در محور چالوس خبر داد و اذعان داشت: به رغم میل باطنی چاره‌ای جز اعمال محدودیت نداریم و امیدواریم با همکاری متولیان امر این ایام را سپری کنیم.

رئیس پلیس راه راهور فراجا با عنوان اینکه تصادفات ناوگان مسافربری کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: باید مدیریت لازم برای کاهش تصادفات صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار